Saturday, August 15, 2009

Freia sjokolade eske

Måtte prøve meg på en sånn også ;) Har sett så mange fine på andre blogger + at det er jo en super gave å gi bort. Koste meg skikkelig når jeg satt å puslet med denne:)Tekst stempel fra stempelglede, Blonde fra kort og godt, roser fra kort og godt, perler fra kort og godt, sommerfugl fra kort og godt, halv perler fra kaiser kraft, pynte papir fra prima, Stickles glitter lim og glimmer mist fra tattered angel (irresistant gold).


Jeg har sprayet hele kortet med glimmer mist og pyntet masse med glitter lim, elsker når det shimrer og glitrer ;)

Detalj foto av stasjet
Innsiden av esken, alle stemplene er fra stempelglede, de er bare så nydelige.
Undersiden av esken, eskens "bein" er halv perler fra kort og godt.

Tusen takk for at du titter innom, ha en fortsatt god helg! :)

2 comments:

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet said...

Hei Linda...
Så koslig hilsen du la igjen i bloggen min. Tusen takk! Betyr veldig mye:-)
Har tittet litt i bloggen din og jeg må si du lager noen flotte kort... For ikke å nevne den flotte esken i dette innlegget! Heldig er den som får den..

Klem Gøril

May-Bente said...

Nydelig eske!!!
Herlige papirer og pynt. Likte så godt tekst stemplene dine.

Esken i forje innlegg også, Helt skjønn!!

Klem:))

Post a Comment