Sunday, August 16, 2009

Her har jeg pyntet nok en Freia sjokoladehjerte eske, synes de er helt geniale å pynte :D Fargene går i lilla, en av mine favoritt farger.På denne esken har jeg brukt Figur stempel woj, tekst stempel fra stempelglede, swirl stempel fra stempelglede, mulberry roser fra papirloftet, cherry blossom fra unik hobby, border punch fra fiskars, mønsterpapir fra kaiser kraft, stickles glitter lim (star dust), hele esken er sprayet med glimmer mist Iridescent gold og halvperlene er fra kort og godt hobby (he he farlig å ha en slik butikk som "nabo" ;)
Eskens overflate i sin helhet. Blonde borden nederst på esken er en glitter blonde, den har jeg laget etter inspirasjon fra Ett trykk nr 04/09.
Detaljfoto av stasjet.
Innsiden av esken. Tekstempel fra kort og godt hobby, brads på sløyfen: kort og godt hobby, labelen er kuttet ut med cri cuten.


Tusen takk for at du titter innom bloggen min :)

Og så vil jeg veldig gjerne takke dere som har lagt igjen en kommentar hos meg, det betyr veldig mye :)

0 comments:

Post a Comment