Monday, July 20, 2009

Herrekort

Dette kortet har jeg laget til min mann som snart fyller 30 år. Hans store lidenskap er jakt og fiske, så da synes jeg at dette temaet passer fint. Jeg synes det er fryktelig vanskelig å lage herrekort, og uansett hva jeg gjorde ble jeg liksom ikke fornøyd med det, men men det får være grenser for hvor lenge en kan holde på med et kort, så slik ble nå det endelige resultatet hi hi ;)

En annen ting, uansett hva jeg gjør med disse bildene vil de ikke legge seg den rette veien når jeg laster de inn, fatter det bare ikke..... :P
Pynte papiret er et gammelt et fra Karen Foster. Jeg har revet det og kartongen langs kantene og svertet med brunt rundt. Rosene er fra kort og godt. Har brukt brads på to av kantene og noen små charms hengende nedover kortet på den ene siden. Motivet har jeg embosset med mørkebrunt.
Tekst stempelet er fra papirloftet. Dette bildet vil heller ikke snu seg rette veien grrr :P

2 comments:

Camilla said...

Merkelig at ikke bildet vil legge seg den rette veien..??? Men jeg har snutt på hodet mitt, og det er et utrolig flot mannekort!!;)
Om glimmermisten: jeg sprayer på etter at alt annet er klart, over pynt og motiv (alltid litt ekstra dusj på blomstene). Men jeg har opplevd at malingen rant ut... og kortet ble ødelagt... Kjedelig.. Men jeg har funnet et par triks for å unngå det: rist flasken veeldig lenge - iallefall så lenge at det ikke er noe som ligger bunn av flasken lengre. Og så holder jeg flasker et stykke fra kortet når jeg sprayer, ca 40 cm. Men når jeg sprayer på blomstene går jeg nærmere, ca 15-20 cm.
Ha en fin dag!
Klem, Camilla.

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet said...

Så mange hærlige kort du lager!
Takk for besøk i bloggen min og for koslig kommentar!

Post a Comment