Monday, July 20, 2009

Bryllupskort

Nok et par bryllupskort ;) Jeg forstår ingenting av disse bildene... lol, de lastes ikke inn rett vei uansett hvor mye jeg snur de rett vei i bilde programmet! Irriterende, men inntil jeg finner ut av hvorfor får de bare legges inn denne veien.
Dette er nesten likt et lenger nede. Synes at disse sarte duse fargene er så perfekte til bryllupskort. Lukkemekanismen her og formen på kortet er inspirert av ett trykk nr 3/09 igjen;) roser og metal pynt er fra kort og godt, halv perler fra kaiser kraft. Akkurat nå husker jeg ikke hvor mønster arkene kommer fra. Hovedkortet er french vanilla bazil. Lukkemekanismen er to eyelets med et bånd gjennom som knyttes til en sløyfe når det skal lukkes.


Innside kort: brukt samme mønsterpapir bare den andre siden, nederst på arkene har jeg brukt kant punchen, enkelt, men dekorativ synes nå jeg :)
Roser og kantpuncher er mine to nye favoritt ting! :D

Bryllupskort nr 2.
Hjertet og ovalene er kuttet ut med cricuten, sommerfuglen har jeg klippet ut fra et nydelig mønster papir fra SEI, rosene er fra kort og godt, hvit bazil som hoved kort. Kortet har magnet som lukkemekanisme.
Sommerfuglene inni kortet har jeg satt på en strimmel av acetat for å få en "pop up" effekt når kortet åpnes.
Detalj foto av sommerfugler på acetat. De "bouncer" litt rundt når kortet lukkes opp. Litt kul effekt synes jeg ;)


0 comments:

Post a Comment