Saturday, September 5, 2009

I dag har jeg kost meg skikkelig for bursdags gaven fra mine foreldre på scrappe og stempel messe i Sandnes! :D
Pluss at jeg fikk de nye prima arkene i posten i dag, jeg er kjempe fornøyd jeg ;)
Her er alt
Spellbinders diesene var på tilbud på messen til 170 kr så da kjøpte jeg meg de som jeg har ønsket meg mest :)
Ellers kjøpte jeg meg noen jule ark og noen andre fine pynte ark, noen nye tekststempler og motivstempler, scorpal som jeg har ønsket meg lenge, noen roser, gmimmer mist og et ark med karen marie klipp :)

Ha en fortreffelig helg!

2 comments:

May-Bente said...

Heldiggris!!!!!!!!!
Her var det mye digg!!!


Klem:))

Linn said...

Åh må være kjempegøy å dra på messen, hører det er gode tilbud og ser du har fått kjøpt deg mye digg!! Jeg har scorepal og har brukt min mye, håper du får samme gleden av den som jeg har. Og spellbinders når får man nok av dem liksom hihi! Vil bare så takke for din kommentar i min blogg og jaaa det er akkurat sånn jeg også tenker. Det er for ille at de skal drepe en hver sjans for mulighet til mestring neida man skal sitte hjemme og være stille og ihvertfall stå med lua i hånda og si tuuusen takk. Snøft!! Tusen takk for godt råd angående det med legen, det skal jeg virkelig gjøre. Det MÅ ihvertfall telle noe!! ha ei god helg videre da Linda :)))

Post a Comment