Thursday, July 16, 2009

Bryllupskort

Jeg skal snart være forlover til ei venninne som skal gifte seg 1 august. Her er kortet jeg vurderer å gi henne og mannen på den store dagen :) Jeg bare elsker disse hjertene fra stempelglede, de er utrolig lekre og dekorative! Hjertet er stemplet på akvarell papir, farget med le plum tusj (i koral liknende farge, min favoritt farge for tiden...) og klippet ut. Underlaget er fra samme hjertet, her har jeg embosset hjertet på acetat med svart embossing pulver og limt akvarell papir hjertet oppå med 3d puter. Bakrunnen er kuttet ut med cricuten (storybook), den er også av akvarell papir. Mønster papiret er fra my minds eye, rosene er fra hobbyhimmelen, de har jeg farget selv med samme tusj som er brukt på hjertet og pyntet dem med glitter lim, blomstene under rosen er fra prima og svirlene er kuttet ut med cricuten. Blonden er fra kort og godt, den har jeg svertet med mørkebrun stempelpute. Selve kortet er french vanilla fra Bazzil.

Detalj foto av blomstene.

Innsiden av kortet. Her har jeg kuttet både sommer fugl og den fine bakgrunnen til teksten, ut med cricuten, svertet med stempelpute i koral farge og pyntet med brun og krystall glitter lim. Andre siden av kortet har hjørnestempler fra prima som er pyntet med french lace glitterlim.



Detalj foto av innside


Detalj foto av innside





0 comments:

Post a Comment